"Olen seurannut EU:hun ja euroon liittyvää julkista keskustelua vuodesta 2011, ja voin sanoa, että suurimmat valheet olen kuullut EU:n kaikkivoipaisuuteen uskovilta poliitikoilta, asiantuntijoilta ja kansalaisilta. Monet heistä muistuttavat minua sokeasti Neuvostoliittoon uskoneista. He eivät esimerkiksi voineet aikoinaan mitenkään käsittää, että Neuvostoliitto oli maailman pahin hirmuvalta.
Minua huolettaa EU:n suunta. Presidentti Sauli Niinistö toi eilen esiin samaisen huolen. EU:sta on tulossa laittomuuden instituutio, jossa perussopimukset ohitetaan aina, kun tarvetta ilmenee. Demokratia ei toimi näin."
- Tuomas Malinen, taloustieteen dosentti, Helsingin yliopisto; toimitusjohtaja, GnS Economics.
EU-eliitti on siirtynyt asteittain kohti voimakkaampaa diktatuurimaista vallankäyttöä. Samalla eu-kriittistä ainesta on työnnetty kasvavassa määrin syrjemmälle. Tämä ilmiö on voimistunut sitä mukaa, kun jäsenmaiden sitominen valtajärjestelmään on vahvistunut. Olen jo vuosia toistanut faktaa, että EU:n kehityssuunta on voimakkaasti kohti USA:n yms. kaltaista Suurvaltaa". Sitä ei ole yksikään eu-palvoja pystynyt kumoamaan. Ainoat vastaanvänkäykset on olleet "EU on demokraattisten valtioiden blah blah blah...." ja "EU-vihaajan valeita!" Miksi? Koska ei ole olemassa mitään faktoja, jotka kumoaisivat EU:n Suurvaltakehityslinjan.
EU - valehtelijoiden paratiisi
4
80
Vastaukset
- Anonyymi
Keskusta ja Kokoomus on ajanut jo pitkään Suomea toisen vallan alaisuuteen ja levittänyt niitä valheita EUsta ja myös syrjinyt EUkriittisiä. Nyt sitä samaa tekee myös vasemmisto ja vihreät. Eihän sitä pysty ymmärtämään
- Anonyymi
Tämä on juuri sitä aluetta, johon EUnukit eivät juurikaan rohkene ilmottautua keskustelemaan. Kuten näkyy :) Mutta kun vähän sohaisee, niin yleisin kommentti on "miksi pitäisi keskustella valheesta, joka on monta kertaa kumottu" :D Tosiasiassa kyse ei tietenkään ole valheesta, eikä sitä ole kertaakaan kumottu. On vain väittämiä "kumoamisesta".
- Anonyymi
Mitä ihmettä?! Ei yhtään EU-mielistä mölisemässä? Nyt on paha alotus!
- Anonyymi
Liittovaltiota ajetaan valheilla eteenpäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024417Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743741153- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091012Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83873- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816