EU - valehtelijoiden paratiisi

Anonyymi

"Olen seurannut EU:hun ja euroon liittyvää julkista keskustelua vuodesta 2011, ja voin sanoa, että suurimmat valheet olen kuullut EU:n kaikkivoipaisuuteen uskovilta poliitikoilta, asiantuntijoilta ja kansalaisilta. Monet heistä muistuttavat minua sokeasti Neuvostoliittoon uskoneista. He eivät esimerkiksi voineet aikoinaan mitenkään käsittää, että Neuvostoliitto oli maailman pahin hirmuvalta.

Minua huolettaa EU:n suunta. Presidentti Sauli Niinistö toi eilen esiin samaisen huolen. EU:sta on tulossa laittomuuden instituutio, jossa perussopimukset ohitetaan aina, kun tarvetta ilmenee. Demokratia ei toimi näin."

- Tuomas Malinen, taloustieteen dosentti, Helsingin yliopisto; toimitusjohtaja, GnS Economics.

EU-eliitti on siirtynyt asteittain kohti voimakkaampaa diktatuurimaista vallankäyttöä. Samalla eu-kriittistä ainesta on työnnetty kasvavassa määrin syrjemmälle. Tämä ilmiö on voimistunut sitä mukaa, kun jäsenmaiden sitominen valtajärjestelmään on vahvistunut. Olen jo vuosia toistanut faktaa, että EU:n kehityssuunta on voimakkaasti kohti USA:n yms. kaltaista Suurvaltaa". Sitä ei ole yksikään eu-palvoja pystynyt kumoamaan. Ainoat vastaanvänkäykset on olleet "EU on demokraattisten valtioiden blah blah blah...." ja "EU-vihaajan valeita!" Miksi? Koska ei ole olemassa mitään faktoja, jotka kumoaisivat EU:n Suurvaltakehityslinjan.

4

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keskusta ja Kokoomus on ajanut jo pitkään Suomea toisen vallan alaisuuteen ja levittänyt niitä valheita EUsta ja myös syrjinyt EUkriittisiä. Nyt sitä samaa tekee myös vasemmisto ja vihreät. Eihän sitä pysty ymmärtämään

• Anonyymi

Tämä on juuri sitä aluetta, johon EUnukit eivät juurikaan rohkene ilmottautua keskustelemaan. Kuten näkyy :) Mutta kun vähän sohaisee, niin yleisin kommentti on "miksi pitäisi keskustella valheesta, joka on monta kertaa kumottu" :D Tosiasiassa kyse ei tietenkään ole valheesta, eikä sitä ole kertaakaan kumottu. On vain väittämiä "kumoamisesta".

• Anonyymi

Mitä ihmettä?! Ei yhtään EU-mielistä mölisemässä? Nyt on paha alotus!

• Anonyymi

Liittovaltiota ajetaan valheilla eteenpäin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4417
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      374
      1153
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1012
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    7. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      873
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      836
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      827
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe